A Pirelli minden idényben négyféle száraz abroncsot – kemény, közepes, lágy, szuperlágy ? gyárt, amelyek közül kettőt-kettőt használnak a csapatok a versenyhétvégéken. A tavaly konzervatív megközelítéssel dolgozó gumigyártó 2015-re sem változtat radikálisan, hiszen a gyorsan fejlődő autók így is feladják a leckét az abroncsoknak. Egy keverék lesz vadonatúj.
„Az idei gumik a 2014-esek továbbfejlesztései, csak egy teljesen új lesz, a szuperlágy, amely új konstrukciót és új gumikeveréket is kap. A 2015-ös gumik pár nap múlva már pályára is lépnek Jerezben” – mondta a Pirelli motorsportfőnöke, Paul Hembery.
Hozzátette, hogy az elsődleges céljuk most is a versenyek izgalmassá tétele:
„A tavalyi év az eddigi legnagyobb kihívást jelentette számunkra az új generációs, teljesen más karakterisztikájú autók miatt. Azonban az igen sok ismeretlen tényező ellenére is sikerült teljesíteni minden célunkat, elősegítettük az izgalmas futamokat, bőven voltak előzések, eltérő stratégiák, a versenyeken pedig átlagosan két-két kerékcsere történt autónként.”