A 2014-ben bő két évtizedes F1-es története legrosszabb, pont nélküli évét teljesítő Sauber bemutatta 2015-ös modelljét, a C34-est, amelytől a feltámadást remélik idén. A svájci csapat új pilótákkal, a Caterhamtől érkezett Marcus Ericssonnal és a brazil újonc Felipe Nasrral, de továbbra is a Ferrari motorjával vág neki az új évnek.
Az utóbbi versenyző által hozott új szponzor, a Banco do Brasil új színeket adott az autónak, az elmúlt évek évek szürkeségének vége. A kék-sárga festés különösen jól jön, hiszen a támogató arculata mellett ezek a svéd Ericsson nemzeti színei is – két legyet egy csapásra. 
Más kérdés, hogy az átfestéssel a C34-es nagyjából úgy néz ki, mint Nasr tavalyi GP2-es járgánya.
F1: Bekékült az új Sauber 1
F1: Bekékült az új Sauber 13
Az autó a Williamséhez hasonló, de annál kicsit ormótlanabb orrot kapott, igaz, a tavalyi „uborkánál” azért esztétikusabb a látvány. A Sauber „követi” az idei trendet, a Lotushoz és a McLarenhez hasonlóan igen kevés szponzori logó van a C34-esen, nagyon sok az üres hely. 
A csapat közlése szerint az autóban egyelőre több 2014-es alkatrész is megmaradt, amelyeket az idény során fokozatosan cserélnek le újabbakkal. Az erőforrás a Ferrari továbbfejlesztett, 2015-ös turbós V6-osa, amelynek „architektúrája jelentősen megújult, de így is hasonló a korábbihoz”. A motor nagyobb hűtési igénye ellenére a csapatnak sikerült csökkentenie az oldaldobozok méretét. 
F1: Bekékült az új Sauber 14
„2014 nagyon kiábrándító év volt, azonban az már a múlt, immár a jövőre koncentrálunk. Tanultunk a korábbiakból és bízunk benne, hogy jobb lesz az új idény. Javulnunk kell, pontokért kell küzdenünk. A Sauber számára 2015 már a 23. Forma-1-es év, a negyedik legrégebbi csapat a mezőnyben” – mondta a csapatfőnök, Monisha Kaltenborn, majd áttért az új pilótapárosra.
„Nagyon örülök a két új versenyzőknek, akik megújulást hoznak a csapathoz. Mindketten fiatalok, nagyon tehetségesek és motiváltak. Az F1 felé vezető útjukon Formula BMW-s és Forma-3-as győzelmekkel hívták fel a figyelmet magukra, majd a GP2-ben zárták a tanulást. Marcus már maga mögött tudhat egy Forma-1-es szezont, Felipének viszont ez lesz az első éve, de felkészülten érkezik, a Williamsnél betöltött tartalékos és tesztpilótai szerepének köszönhetően. Bízom a versenyzőinkben.”