Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Jerezben immár harmadszorra két Ferrari-motoros autó zárt az első két helyen, azonban kedden a gyári csapat helyett a korábban kétszer második Sauber „nyerte” a napot. Pedi Felipe Nasr nem indított túl jól, reggel a kavicságyba tette a C34-est a kicsit nedves aszfaltnak köszönhetően.
A pálya délutánra száradt fel teljesen, a legjobb időket akkor hozták a pilóták. Az SF15-T-t első ízben vezető Kimi Räikkönen Nasr mögött két tizeddel lett a második, míg Nico Rosberg a Mercedesszel a harmadik időt hozta.
A 4. helyen, hét tized lemaradással Felipe Massát jegyezték a nap végén – a brazil veterán Räikkönenhez hasonlóan ma először próbálta ki csapata (a Williams) 2015-ös modelljét.
A német versenyző hajszál híján elérte a vasárnapi rekordját, megint elképesztő távot, 151 kört ment a W06-ossal, és könnyen lehet, hogy még a nyitónapon teljesített 157-et is túlszárnyalta volna, ha egyszer nincs egy műszaki leállása.
Ma Rosbergen kívül a már említett Nasr, valamint a Toro Rosso spanyol újonca, Carlos Sainz Jr. Is 100 kör fölé ment, a sauberes brazil 108, a nagynevű újonc 136 körig jutott. A Lotusszal Pastor Maldonado is közel járt, 96 kört tett bele az E23-asba, biztató.
A Red Bull és a McLaren megint a két leglassabb és legkevesebbet futó csapat lett. Daniel Ricciardo autója motorproblémák miatt a nap jelentős részében a garázsban vesztegelt, Fernando Alonso pedig ugyan a 32 körével messze felülmúlta a vasárnap és hétfőn teljesített hatot-hatot, de a hűtővíz-rendszer meghibásodása miatt délután már nem körözött.
Teszt, Jerez, 2015.02.03.
# | Pilóta | Csapat (autó) | Legjobb idő | Körök |
1. | F. Nasr | Sauber-Ferrari (C34) | 1:21,545 | 108 |
2. | K. Räikkönen | Ferrari (SF15-T) | 1:21,750 | 92 |
3. | N. Rosberg | Mercedes AMG (W06 Hybrid) | 1:21,982 | 151 |
4. | F. Massa | Williams-Mercedes (FW37) | 1:22,276 | 71 |
5. | P. Maldonado | Lotus-Mercedes (E23 Hybrid) | 1:22,713 | 96 |
6. | C. Sainz Jr. | Toro Rosso-Renault (STR10) | 1:23,187 | 136 |
7. | D. Ricciardo | Red Bull-Renault (RB11) | 1:23,901 | 48 |
8. | F. Alonso | McLaren-Honda (MP4-30) | 1:35,553 | 32 |