A Mercedes beérésén dolgozó Red Bullnak ugyan sokkal jobban alakult az első téli tesztje, mint 2014-ben, de a Milton Keynes-i csapat viszonylag keveset futott, gondok voltak a hajtáslánccal, hétfőn pedig pótalkatrész hiánya miatt nem tudtak haladni.
A jerezi zárónapon Danyiil Kvjat alatt már délelőtt megállt az autó, de később azért 63 körig jutott, pozitívan zárult a teszt.
F1: Lemaradásban a Red Bull 1
F1: Lemaradásban a Red Bull 199


„Miután kijavítottuk a hibát, az autó tökéletesen ment egész délután és képesek voltunk a tervezett program fő elemeit végigvinni. Ez a hét a megbízhatóság megalapozásáról szólt, és bár akadt néhány hiba, az autó nagyjából ott tart, ahol szeretnénk. Volt elvesztegetett idő a négy nap alatt, ami bosszantó, hiszen ilyenkor ki kell húzni ezt-azt a listáról, de a főbb dolgokat elvégeztük, szóval viszonylag jó formában távozunk Jerezből” – mondta a vezető mérnök, Guillaume Rocquelin.
A csapathoz idén, Sebastian Vettel helyére érkezett Kvjat egy kicsit másképp beszélt, lemaradást emlegetett.
F1: Lemaradásban a Red Bull 200


„Összességében nagyon eredményes nap volt, sok mindent megtudtunk. Minden egyes kör számít, ma pedig össze is jött jó pár, szóval talán ez volt a legeredményesebb napunk a teszten. Azért nem tartunk ott, ahol szeretnénk, ahol kellene, szóval még fejlődnünk kell.”
A négy nap alatt többször is gondot okozó Renault-erőforrásról így beszélt az orosz ifjonc: 
„Sosem jó, ha probléma akad, de ki kell őket javítani. Nyilván ezt nem én csinálom, közösen, együtt dolgozunk rajta. Ami engem illet, bízom abban, hogy a Renault és a Red Bull közösen képes lesz megoldani a problémákat. Az erőforrás fejlődéséről korai lenne beszélni. Sok elemzés következik most, majd meglátjuk. A lemaradást nem lehet egy szemvillanás alatt eltüntetni, szóval dolgoznunk kell, lépésről lépésre jönnek majd a kívánt eredmények.”