A 2015-ös év első Forma-1-es tesztje papíron mindenképp a Ferrarié volt, hiszen a négy napból háromszor az élen végzett a vörös autó – szerdán Räikkönen csúcsidővel zárt -, amikor pedig a szintén Ferrari-motoros Sauber volt az első, akkor a SF15-T keményebb gumival volt a második.
Räikkönen: Nem jelent sokat a csúcsidő 1
Räikkönen: Nem jelent sokat a csúcsidő 199


A Ferrari-szurkolók biztosan reménykednek, de Sebastian Vettel után Kimi Räikkönen is figyelmeztetett, hogy Jerez nem mérvadó:
„A télen sikerült előrébb lépnünk, az autó egyértelműen jobb, mint a 2014-es. Az egész csomag javult, de még sok munka vár ránk. Nem mérjük magunkat a többiekhez, végezzük a saját munkánkat, nem foglalkozunk azzal, mit csinálnak mások. A köridők most nem jelentenek sokat, a lényeg, hogy sikerült elég sok kört mennünk komolyabb gondok nélkül.”
„Ma nehéz körülmények voltak, erős volt a szél, persze mindenki ugyanebben a cipőben járt. Ahogy mondtam, a fő, hogy jó alapokra építkezhetünk” – értékelt a 2007-es bajnok. 
A csapatfőnök, Maurizio Arrivabene szintén óvatosan beszélt, és kiemelte, hogy a Mercedes valószínűleg még nem mutatta meg, mire is képes.
Räikkönen: Nem jelent sokat a csúcsidő 200


„A tavalyi évvel összehasonlítva az elmúlt pár nap mindenképpen biztató volt. A csapat jól dolgozott, mind a gyárban, mind a pályán, és a pilóták is nagyszerű munkát végeztek, jó visszajelzéseket adtak a mérnököknek. Mindenek előtt azonban annak örülök leginkább, hogy újra motiváltak vagyunk, jó a csapatszellem.”
„Ami a teljesítményt illeti, úgy gondolom, hogy az ellenfeleink – különösen az egyik – még nem mutatták meg, mire is képesek valójában. Az igazságra majd csak az utolsó barcelonai teszten derül fény róluk és rólunk is.”