A Force India ugyan komoly szponzori hájppal bemutatta 2015-ös autója festését Mexikóvárosban, de a silverstone-i alakulat a jerezi teszten nem jelent meg. 
Úgy tudni, hogy a csapat komoly pénzügyi gondokkal küzd, még sehogy sem áll a 2015-ös modellel. A német Auto Motor und Sport Forma-1-es szakírója, Michael Schmidt szerint állítólag „se kasztni, se motor, se váltó, se szélcsatornás tesztelés”, ugyanis nincs pénz.
F1: Még egy csapat az összeomlás szélén? 1
F1: Még egy csapat az összeomlás szélén? 17


Az ügyvezető, Otmar Szafnauer szerint messze nem ilyen rossz a helyzet, a csapat kifizette a beszállítóit, folyik a munka. 
„Nincs elmaradásunk a (karbon-kompozit) beszállítónk felé” – mondta, hozzátéve, hogy az érintett cég, az EPM egyszerűen új telephelyre költözött a télen, ennek során néhány gép, szerszám megsérült, ezért lesz kész később a kasztni.
Ami az üzemanyagtank szállítóját, az ATL-t illeti, a csapat állítólag azért fizetett késedelmesen, mert a cég változtatott a fizetési feltételeken, „de már megvan a tank”. 
Úgy tűnik, a motorszállító Mercedes részéről sincs gond, legalábbis a gyári csapat címzetes elnöke, Niki Lauda azt mondta, hogy „megkaptuk a pénzt a Force Indiától”. 
Szafnauer azt is cáfolta, hogy nincs pénzük a szélcsatornás tesztelésre: „Ha nem fizettünk volna, nem lennénk ott szélcsatornában most is”.
F1: Még egy csapat az összeomlás szélén? 18


A fentiek igazak, és tényleg érdemi munkát végez a Force India, akkor is nagyon nehéz lesz felkészülten érkezni a szezonnyitóra – ezt a helyettes csapatfőnök, Bob Fernley sem tagadja:
„A pillanatnyilag rendelkezésemre álló információk alapján, és annak tudatában, hogy hol tartunk a munkával, azt mondhatom, hogy igen, versenyezni fogunk Ausztráliában” – nyilatkozta pénteken.
„Számomra az a nagyobb kérdés, hogy részt tudunk-e venni a harmadik teszten. A második tesztre biztosan nem készülünk el (az új autóval), de még vizsgáljuk, hogy elmenjünk-e a 2014-es modellel, hogy egy kicsit dolgozzunk a gumikkal és a pilótákkal. Reménykedem, hogy a harmadik teszt kezdetére már meglesz a 15-ös autó, de ha nem is, a lehető legtöbb időt kellene ott eltöltenünk.”
A Force India a tavalyi, kimondottan erősen sikerült évhez hasonlóan idén is Nico Hülkenberggel és Sergio Perezzel állna rajthoz.