Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
A 2015-ös téli időszak első Forma-1-es tesztjén a Ferrari uralta az eredménytáblát, négyből háromszor a vörös autó lett az első, miközben a címvédő Mercedes „csak” a 3-4.időkkel zárt.
Abban persze mindenki egyetért, hogy ebből nem kell sokat kiolvasni, az Autosport által megszerzett jerezi végsebességi adatok pedig tovább erősítik a feltételezést, miszerint a Mercedes -csapat, és általában a Merci-erőforrás továbbra is előnyben van – íme:
1. Felipe Massa (Williams-Mercedes) 307,6 km/h
2. Nico Rosberg (Mercedes) 307,6 km/h
3. Pastor Maldonado (Lotus-Mercedes) 306,8 km/h
4. Max Verstappen (Toro Rosso-Renault) 303,3 km/h
5. Marcus Ericsson (Sauber-Ferrari) 303,3 km/h
6. Kimi Räikkönen (Ferrari) 300,8 km/h
7. Danyiil Kvyat (Red Bull-Renault) 294,2 km/h
8. Jenson Button (McLaren-Honda) 277,6 km/h
A Williams tavaly berobbant sztárja, Valtteri Bottas sem tart annyira a Ferraritól.
„Emlékszem, hogy egy évvel ezelőtt Jerezben ugyancsak a Ferrari volt a leggyorsabb, de az idény kezdetére drámaian átalakult a kép. Ami a Williamset illeti, az autónk igazán jól vezethető, de részletekbe kár lenne menni. Az autók igazi tempóját úgyis csak az utolsó barcelonai teszten ítélhetjük meg” – idézte a Turun Sanomat a finn pilótát.
Az egykori Renault-csapatfőnök, Flavio Briatore is úgy véli, hogy folytatódik majd a Mercedes-uralom.
„Jelenleg az egyetlen biztos pont az F1-ben a Mercedes fölénye. A Mercedes idén is ugyanúgy uralja majd a bajnokságot, mint tavaly. A küszködés után mindannyian szeretnénk egy versenyképesebb Ferrarit látni idén, tényleg jó lenne. Az pozitívum, hogy most jóval több kört mentek, mint egy éve, de ezen túl komoly fenntartásokkal kezelném az első teszteket, nem ilyenkor osztják a pontokat” – magyarázta.
Briatore egykori felfedezettjéről, klienséről is beszélt, szerinte a botladozós kezdés ellenére Fernando Alonso nem választott rosszul a McLaren-Hondával:
„Beszéltem Fernandóval, egyáltalán nem aggódik. Teljesen normális, hogy kezdetben gondjaik vannak. Jobb, ha most rohad le az autó, mintha Melbourne-ben tenné, a tesztelés pontosan a problémák megkereséséről és kijavításáról szól.”