„Nagy megkönnyebbülés volt, hogy véget ért a verseny, mert mindkét autónk fékerőt veszített” – mondta Wolff. Rosbergtől a mérnöke rögtön a célba érés után elnézést kért, elismerve, hogy a legrosszabbkor ment el a fékerő.
„Nagy kár Nicóért, mert nagyszerű versenyt futott, és remek előzéseket mutatott be. Alaposan ki kell elemeznünk ezt a túlmelegedést.”
„Az eredményt elnézve egyáltalán nem voltunk olyan nagy fölényben, a Ferrari folyamatosan zárkózik fel. Mindent meg kell tennünk, ha továbbra is le akarjuk győzni őket.”
A verseny után a szakértők egy része ismét felhozta Rosberg mentális gyengeségét, sokak szerint a Räikkönen részéről rá nehezedő nyomás is hozzájárult az elfékezéshez. Rosberg nem ért egyet.
„Biztos vagyok benne, hogy a fékhiba nélkül magam mögött tudtam volna tartani Räikkönent, az ő gumijai is a végüket járták addigra” – fogalmazott Rosberg. „A fékpedál teljesen felpuhult. A fék fogott, de a pedállal baj volt.”
Hamilton a dobogón még próbálta elbagatellizálni a problémát, de aztán elismerte, hogy komoly volt a hiba. „A fék a végén elgyengült, a pedál nem fogott, a brake-by-wire alapállapotba kapcsolt. Újra kellett indítanom a rendszert az utolsó körön, de helyre is állt minden” – nyilatkozta Hamilton.