A gumikezelést javító változtatások része volt, hogy a fékhűtés szintje csökkent, ezt a kockázatot azonban tudatosan vállalta a Mercedes. Nico Rosbergre nem véletlenül szóltak rá már a verseny elején, hogy kímélje a fékeket.
Rosberg végül a verseny végén veszített egy pozíciót a túlmelegedő fékek miatt, Lewis Hamilton a mezőny elején, csaták nélkül könnyebben tudta kímélni őket, de az utolsó kör előtt neki is voltak gondjai. „A beállítással kapcsolatos probléma volt” – mondta Wolff.
„Tudtuk, hogy a változtatásaink befolyásolják a fékek hőmérsékletét, de muszáj volt reagálnunk. Kemény verseny volt, különösen Nico részéről sok előzéssel, a futam végén a lekörözötteken is nehéz volt átmenni.”
„Nico fékhibája nem ért meglepetésként minket, már korábban láttuk a magas hőmérsékleteket. Lewis autója ellenben meglepetés volt, csak azzal lehetett összefüggésben, hogy Kimit meglátva egy kicsit jobban odalépett, és pont akkor jöttek a lekörözések.”
„Megoldást akartunk egy problémára, ehelyett csináltunk egy másikat. Mivel emiatt majdnem elveszítettük a versenyt, és biztosan eldobtuk a második helyet, valószínűleg másképp reagálunk majd a jövőben.”