Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Az igazán nagy ugrást ezzel együtt az Osztrák Nagydíjtól várja a csapat, ahol számtalan új alkatrész mutatkozik majd be. A jelentős aerodinamikai frissítés keretében a McLaren átállhat az úgynevezett rövid orrkúpra is, amelyre még vár az FIA kötelező töréstesztje.
„Folyamatosan készülnek a frissítések az MP4-30-ashoz, amelyben óriási fejlesztési potenciál rejlik” – nyilatkozta a McLaren egyik szóvivője.
„Ausztriában több új elem is debütál, ezek között lesz látható, és nem látható egyaránt. Az alkatrészeket jelenleg is fejlesztjük, hivatalosan semmit nem árulhatunk el róluk.”