„Az egykiállásos versenyek nem túl izgalmasak, fontos lenne, hogy legalább 2-3 kiállás legyen. Jelenleg egy kicsit túl konzervatívak az abroncsok” – mondta Horner.
„Ha visszagondolunk 2013-ra és Silverstone-ra, az ottani problémát kissé túlreagálta a Pirelli. Ezzel magyarázható, hogy az óvatos hozzáállás miatt most majdnem mindent kibírnak a gumik.”
„Valószínűleg a tavalyi gumik jelentették a helyes egyensúlyt a stratégia és kopás között.”
Horner szerint egyszerűen meg lehetne oldani, hogy az F1 ne a spórolásról szóljon. „Most valamivel több, mint 305 km-t kell megtennünk. Rövidítsék le a versenyeket öt körrel vagy amennyivel kell, esetleg lehessen többet tankolni. A lényeg, hogy végig nyomni lehessen spórolás nélkül.”
A Pirelli szerződése 2016 végéig érvényes, de az olaszok indulnak a 2017-2019-es időszakra kiírt tenderen is. A sportigazgató Paul Hembery elképzelhetőnek tartja, hogy a Pirelli a jövőben háromféle altípust is készít az egyes keverékekből (kemény, közepes, lágy és szuperlágy), így az egyes pályák sajátosságaihoz legjobban illő keverék közül tudna választani a gyártó.