A német Sport Bild híre szerint a Renault-erőforrások rossz teljesítményével és megbízhatatlanságával elégedetlen Red Bull a Ferrarival tárgyal a motorszerződésről.
Első hallásra furcsa, de ne feledjük, a Red Bull Racing 2006-ban már versenyzett a maranellói gyártó motorjával, majd, miután 2007-ben a Renault-ra váltottak, a szerződést a kisebbik energiaitalos csapat, a Toro Rosso vette át, ők egészen 2013-ig használták az olaszok erőforrását, csak a tavalyi, új turbókorszakban álltak át a Renault-ra.
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
A Sport Bild szerint a Ferrari nyitott arra, hogy akár már 2016-ra átvegye mindkét csapatot. A Red Bull-csapatokak ugyan a jövő év végig él a renault-s szerződése, de az idő előtti válást segítheti, hogy a francia gyártó saját gyári csapat indítását fontolgatja, amelyet a Lotus visszavásárlásával valósíthatna meg.
A Red Bull ferraris átigazolása azért nem lenne „fenékig tejfel”, a lap szerint ugyanis egyértelműen „B” státuszt kapnának az olasz gyártónál, azaz a Sauberhez hasonlóan csak jelentős késéssel kapnák meg a gyári csapatnál bevetett fejlesztéseket.
„Még a Ferrari B motorja is jobb lenne, mint a Renault A verziója” – idézte a Red Bull motorsportfőnökét, Helmut Markót a lap.