A Red Bull Racing mindkét autója eljutott már a negyedik, azaz utolsó szabadon használható Renault-erőforrásáig, a hétvégi Osztrák Nagydíjra azonban Daniel Ricciardo és Danyiil Kvjat mögé is új egység kerül.
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
A hazai versenyen ugyan nem fest majd valami jól, hogy a 10 helyes hátrasorolás miatt a mezőny hátsó traktusából indulhatnak csak, de mivel a Red Bull Ringen nagyon sokat számít a motorerő, abban pedig amúgy sem vehetik fel a versenyt a Mercedesszel és a Ferrarival, inkább most nyelik le a büntetéseket, jó eredményre amúgy sem lenne kilátás.
A Red Bull mellett a McLarennél is lesz motorcsere, Fernando Alonso megkapja az ötödik Honda-erőforrást. A spanyol esélyein ez még annyit sem ront, mint a Red Bull-osok esetében, így is, úgy is a mezőny végébe kvalifikálhat.
A hátrasorolást biztosan nem tudja kitölteni Alonso, így rá még bokszutcaáthajtás is várhat, de nem olyan rég arról beszélt, hogy azt sem bánja, ha idén a motorcserék miatt minden egyes futamon a bokszutcából indul, ha ugyanakkor sikerül folyamatosan fejleszteni a Hondát.