A McLarent 2013 végén, hét év után hagyta el névadó szponzora, a Vodafone, a wokingi csapat pedig azóta sem szerzett új főtámogatót, sőt, az autóról csak fogytak a reklámmatricák.
A már 2013-14-ben sem remeklő csapat idén, az új Honda-partnerséggel sosem látott mélységekbe került, és nem is valószínű, hogy az idény végéig látványos feltámadást produkálnak, így már a Forma-1 bevételeiből is jóval kisebb rész esik le, ugyanakkor az eredmények a szponzorokat sem vonzzák, sőt…
„Elképesztő, hogy ilyesmi előfordulhat” – utalt a Sunday Timesnak egy iparági szakértő arra, hogy Wokingban nem voltak hajlandóak engedni az „áraikból”. „Köthettek volna egy évi 50 millió fontos üzletet három évre, ehelyett mostanra 150 millió (közel 90 milliárd Ft) hiányzik a kasszából.”
„Mostanra az eredményeik a béka segge alatt, két középszerű idény után az idei kész katasztrófa, innen a szponzorok diktálhatnak, ha pedig nem tetszik (a McLarennek), távozhatnak” – tette hozzá.
A McLaren versenyfőnöke, Eric Boullier nem is szépítget: „Az idei év hatása megmutatkozik majd a bevételeinkben, igyekeznünk kell valami módot találni ennek ellensúlyozására.”