Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Noha az F1-es csapatoknak kötelező kéthetes leállást kell tartaniuk a Magyar és a Belga Nagydíj között, a szabály a motorgyártókra nem vonatkozik. Ennek megfelelően a Honda és a Renault is végigdolgozza a nyári szünetet, a japánok nagy fejlesztési csomaggal készülnek Spára.
„A motor napról napra jobb” – mondta a Honda sportfőnöke, Araj Jaszuhisa. „Spában és Monzában nagyobb lesz a teljesítményünk, ez két nagyon fontos pálya.”
Korábbi hírek 50 lóerős pluszról szóltak, egy névtelenséget kért Honda-mérnök szerint azonban erről szó sincs. „15 lóerős előrelépést remélünk, ez csak egy kis lépés lesz a Mercedes hosszú üldözésében.”
„Számunkra nem lesz nyaralás” – erősítette meg Araj. „Ha csak valami váratlan nem történik, végig keményen fogunk dolgozni.”
Ugyanezt tervezi a Renault is, ahol a motor fejlesztése mellett állandó téma lesz a saját csapat indítása is.