Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Jövőre március helyett csak áprilisban kezdődik a 21 futamból álló F1-es idény, a várható nagy hajtás miatt a csapatok megreformálták a tesztnaptárat. Márciusban mindössze nyolc tesztnap lesz az idény előtt, szezon közbeni gyakorlás pedig egyáltalán nem lesz.
Noha a csapatok megszavazták a változtatást, nem volt egyhangú a támogatás. „Nem örülünk annak, hogy csak nyolc napot tesztelhetünk, de a csapatok többsége elfogadta. Bele kell törődnünk” – mondta Eric Boullier, a McLaren csapatfőnöke.
Fernando Alonsónak sem tetszik a rendszer. „Most úgy állunk, hogy akinek a teszteken jó lesz az autója, annak jó lesz a szezonja is, akinek viszont nem, annak meg lesz kötve a keze, és máris leírhatja az évet” – vélekedett a spanyol.
A fővezér Ron Dennis Alonso pártján áll. „Hasonlóan gondolom, mint Fernando, elég bosszantó, hogy nem tudunk tesztelni, miközben nem vagyunk versenyképesek” – így Dennis.
„Ez óriási hátrány. Így sokkal nehezebb javítani a motor és az autó teljesítményét.” Dennis szerint a tesztkorlátozás nem érte el a célját, és még csökkentette is a versenyt a Forma-1-ben.
„Pénzt nem spórolunk, mert úgy kell nagy mennyiségben fejlesztéseket raknunk az autókra, hogy ki sem próbáltuk őket. Előfordul, hogy valamivel mellényúlunk, ilyenkor ez színtiszta pénzkidobás. Az F1 a versenyzésről szól, és nem arról, hogy valaki hátrányba kerüljön.”