Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Régóta téma, hogy 2017-ben újulhat meg radikálisan a Forma-1, alaposan áttervezett, körönként 5-6 másodperccel gyorsabb autókat álmodnak az illetékesek. Az Auto, Motor und Sport szerint azonban benne van a pakliban, hogy 2017 végéig minden marad úgy, ahogy most van.
A lap szerint a csapatok attól tartanak, hogy egy elhamarkodott reform több kárral járhat, mint haszonnal, alaposan át szeretnék gondolni a dolgot. A technikai igazgatóknál is napirenden van a kérdés, augusztus 18-i ülésükön erről a kérdésről is egyeztetni fognak. Az egyik opció, hogy mindent 2018-ra halasztanak.
„Óriási munka úgy levezényelni egy ilyen váltást, hogy az jó legyen az F1 számára. És akkor még ott van az is, hogy a szabályokat is véglegesítenünk kellene februárig” – mondta Pat Symonds, a Williams technikai igazgatója.
„Azt hiszem, a 2017-es határidő kissé nagyratörő cél. Addig már nincs túl sok időnk.”