Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
2017-re nagy reformot terveznek a Forma-1-ben (aztán lehet, hogy ez végül egy évet csúszik), a körönként öt másodperccel gyorsabb autók mellett több előzésnek is örülnének az illetékesek. A Stratégiai Munkacsoport megbízásából legközelebbi ülésükön arról is egyeztetnek az F1-es technikai igazgatók, hogyan lehetne növelni a helycserék számát.
A megbeszélést a Belga Nagydíj előtt, augusztus 18-án tartják a technikai igazgatók. Andrew Green képviseli majd a Force Indiát, szerinte nem lesz egyszerű menet az ügy.
„A Stratégiai Munkacsoport nemrégiben kért fel bennünket arra, hogy vizsgáljuk meg az előzéseket” – mondta Green. „Ez egy olyan terület, amelyről korábban nem egyeztettünk. Úgy volt, hogy lesz egy megbeszélés a nyári szünet előtt, de végül elmaradt, most pótoljuk a spái futam előtt.”
„Annyit mondhatok, hogy a 2017-re tervezett formaterv egyelőre nem igazán az előzésekről szól.” Green szerint alapos felülvizsgálatot igényel, hogyan állítják elő a leszorítóerőt az F1-es autók.
„Jelenleg nagyon erősen függünk az autó elejétől, az itt előállított leszorítóerőt az egész autó hasznosítja. Ennek a következménye, hogy amikor valaki megközelít valakit, nemcsak az autó elején csökken a leszorítóerő, hanem az egész egyensúly felborul.”
„Ezt kell körbejárnunk a következő megbeszélésen, hogy tudunk-e egyáltalán tenni ellene valamit.”