Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Miután a Renault a többieknél gyengébben készült fel a Forma-1-ben 2014-ben indult új turbókorszakra, a 2010-13 között velük domináló Red Bull-lal menthetetlenül megromlott a kapcsolatuk az idei évre.
A francia gyártó vagy kiszáll, vagy a Lotus megvásárlásával saját gyári csapatot indít, a lényeg, hogy a Red Bullnak előbb vagy utóbb – legkésőbb 2017-re új motorszállítót kellene találnia. Az energiaital-gyártó csapata kopogtatott már a Mercedesnél, de az F1-et jelenleg uraló németeknél tanácstalanok.
A Red Bull-lal elérhető eredmények és azok marketingértéke nem jönne rosszul, de ha túl jól sül el a partnerség, a klienscsapat akár verheti is a gyári alakulatot, ahogy 2010-13 között történt, amikor még a McLaren is az ő erőforrásaikat használta.
A Mercedes motorsportfőnöke és F1-es csapatának vezetője, Toto Wolff sem tudja, mi lenne a jó.
„Ha a Mercedes-Benz motorsportfőnökeként gondolkodom, és azt nézem, hogy mi lenne a legjobb az F1 szempontjából, akkor azt kell mondanom, hogy a Red Bullnak való szállítás izgalmas lehetőség, hiszen annak a márkának nagy a vonzereje a fiatalok körében, és győztes csapatról van szó” – magyarázta az olasz Gazzetta dello Sportnak adott interjújában
„Azonban ha a rivális F1-csapat főnökeként beszélek, akkor azt kell mondanom, hogy egyáltalán nem ideális az egyik, győztes autókat gyártani képes fő ellenfelünk erősebbé tétele.”
Ha minden jól megy, a Renault szeptemberre eldönti, mit is akar a Forma-1-gyel, azután a Red Bull is mérlegelheti, hogy távozik-e vagy marad, és ha igen, honnan kerít magának erőforrásokat.