Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
A Red Bull szerződése 2016 végén lejár a Renault-val, a hosszabbítás a két fél nem éppen felhőtlen viszonya miatt kizárt. Ha szakít a Renault-val, a Red Bull számára a Ferrari és a Mercedes marad opció.
A Ferrari már korábban jelezte, hogy szívesen szállítana motort a Red Bullnak, a Mercedes részéről Toto Wolff csapatfőnök arról beszélt, hogy pro és kontra is szólnak érvek a szerződés mellett, illetve ellen. A Red Bull inkább a Mercedes felé húzna.
A Bild legfrissebb információi szerint Stuttgartban úgy döntött a Mercedes igazgatótanácsa, hogy nincs akadálya a megállapodásnak, el lehet kezdeni a tapogatózó megbeszéléseket.
A Red Bull részéről Helmut Marko szerint hatékony lehetne a két fél együttműködése. „A Forma-1-ben már nem motorok vannak. Bonyolult erőforrásokról beszélünk, és a Mercedesé a legjobb” – hízelgett Marko.
„Tény és való, ha segítenek nekünk, kemény konkurenciát teremtenének maguknak, de ha legyőzzük őket, akkor is Mercedes-motor nyerne. Másodsorban az ő győzelmeik is értékesebbé válnának, ha megvernének minket, és harmadszor, a Forma-1 is sokkal érdekesebbé válna újra.”