A Red Bull a vártnál versenyképesebb volt Belgiumban, de Danyiil Kvjat 4. helyének ismétlésére nem sok esélyük lesz a következő fordulóban, az Olasz Nagydíjon.
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
A Mercedesnél gyengébb Renault-motor komoly hátrányt jelent a szinte csak egyenesekből álló monzai pályán, ezért ott nem is erőlködnek majd, inkább az utolsó európai versenyen „nyelik le” a motorcseréket és az értük járó büntetéseket.
„Szinte biztos vagyok benne, hogy mindkét autóba új motort szerelünk. A hátralévő fordulók számát tekintetbe véve elkerülhetetlen, hogy újabb büntetéseket kapjunk, stratégiailag Monza a legkedvezőbb. Szingapúrba nem szeretnénk régi motorokkal menni, vagy bármit kockáztatni, hiszen ott lesz újra esélyünk villantani” – nyilatkozta a csapatfőnök, Christian Horner.