Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
A Renault a 2015-ös idény elején jelezte, hogy átgondolják a Forma-1-es szereplésüket, az opciók a kiszállástól a motorszállítói szerep folytatásán át a saját gyári csapat indításáig terjedtek.
Végül a harmadik lehetőség mellett döntöttek, a 2010-ben eladott enstone-i alakulatuk visszavásárlása következik, a brit Autosport úgy tudja, hogy hétfőn írják alá a szerződést, amelynek keretében 65 százalékos tulajdonrészt szereznek a csapatnál. A szaklap szerint ezért tíz éven keresztül évi 7,5 millió eurót fizet a Renault a Lotust jelenleg birtokló Genii Capitalnak.
Az autógyártó mellett a Renault-hoz szorosan kötődő Alain Prost maga is szerez 10 százaléknyi tulajdonrészt, a négyszeres világbajnok várhatóan vezető szerepet is kap majd, valahogy úgy, mint a Mercedesnél a Niki Lauda, aki résztulajdonos-elnökként fungál.
Míg a fentiek alapján 2016-tól már gyári csapattal szerepel a Renault az F1-ben, úgy tudni, egyelőre nem született döntés arról, mi is legyen az eddigi kiemelt partnernek számító Red Bull-lal és a Toro Rossóval.
A Red Bull-csapatoknak 2016 végéig élő szerződése van a Renault-val így akár az az abszurd helyzet is előfordulhat, hogy a Red Bull Racing jövőre is a francia gyártó első számú partnereként szerepel majd, míg a Lotusból létrehozott új gyári csapat Mercedes-motorokkal szerepel, de az azért valószínűbb, hogy szerződést bontanak, a Milton Keynes-iek Mercedesre, a faenzai kiscsapat pedig Ferrarira vált.