Valószínűnek látszik, hogy az újra gyári csapatot alapítani készülő Renault és a Red Bull nem tölti ki a 2016 végéig tartó szerződését, a Milton Keynes-i alakulatnak már a jövő évre új erőforrást kell szereznie.
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Az energiaitalos csapat a Mercedesszel vagy a Ferrarival társulhat, egyelőre nem tudni, mi lesz a vége, a Mercedes világbajnoka, Lewis Hamilton azonban nagyon nem szeretné, ha a német gyártó szállítana a Red Bullnak, túl erős ellenfelet kapnának.
„A Red Bull egy nagyon jó csapat, olyan lenne, mintha a Ferrarinak adnánk motorokat. Azért vagyunk itt, hogy győzzünk, szóval erre semmi szükség. Pénzügyileg sem hozna hasznot, szóval szerintem jobb, ha marad minden úgy, ahogy van” – nyilatkozta Monzában.
A Mercedes motorsportfőnöke, Toto Wolff ugyanakkor arról beszélt, hogy az önös érdeken túl is kell látni, az osztrák szakember tisztában van vele, hogy az ezüst nyilak teljes dominanciája is ártalmas: „A csapat szempontjából természetesen úgy kell hozzáállni, hogy nincs kegyelem, de azért az is fontos szempont, hogy mit tehetünk a Forma-1 érdekében.”