Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Kevés konkrétum látszik a Forma-1 2017-es szezonra tervezett nagy reformjával kapcsolatban, a csapatfőnökök mindenesetre már lelkesek. A cél, hogy az autók körönként 5-6 másodperccel gyorsabbak legyenek, emellett a versenyhétvégék lebonyolításában is lehet változás.
Eric Boullier, a McLaren csapatfőnöke szerint az asztalon lévő javaslatok közül több is érdekes. „Izgatott vagyok, mert visszatérhetünk a Forma-1 gyökereihez” – mondta Boullier. „Az F1 folyamatosan fejlődik, de nem árt néha megnyomni a reset gombot, és visszatérni az alapokhoz.”
„Fontos, hogy a pilóták elégedettebbek legyenek, és jobban érezzék magukat. Ha ez megvan, máris sokkal jobb show-t csinálnak, a jobb show pedig jobb versenyeket is jelent.”
A V6-os motorok ugyanakkor biztosan maradnak. „Az emberek előbb-utóbb hozzászoknak ezekhez, és a gyártók miatt ki is kell tartanunk mellettük. Mindegy, milyen a motor, a lényeg, hogy gyorsabbak legyenek az autók.”
„A leszorítóerőt, a tapadást és a nagyobb kanyarsebességet hiányoljuk a szurkolókkal együtt az F1-ből, ha ezt rendezzük, a motorok senkit nem fognak érdekelni.”