A Mercedes az Olasz Nagydíjra az összes idei fejlesztési zseton felhasználásával „megvadított” új erőforrással érkezett, de az Nico Rosberg autójában az edzésen meghibásodott, így az időmérőt és a versenyt a régebbi motorral kellett teljesítenie, ami végül nem is sikerült, pár körrel a vége előtt kiesett.
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
A német most viszont örülhet, mert kiderült, hogy az új motornak nincs baja, Szingapúrban visszakerül az autójába.
„Kiderült, hogy a meghibásodásnak nem volt köze a motorhoz, a kasztni egyik régi darabja okozta a gondot. Teljesen rendben van, hogy visszakerül az autóba” – mondta Rosberg.
A német Auto Bild szerint az új fejlesztésű Mercedes-motorban „innovatív”, sokkal hatékonyabb porlasztási folyamat zajlik, a lap egyenesen „Wundermotornak” (csodamotor) titulálta.
„Nem ad sokkal több lóerőt, de sokkal gazdaságosabban működik. A cél az volt a fejlesztéssel, hogy kipróbálhassunk bizonyos dolgokat a 2016-os üzemanyaggal kapcsolatban” – mondta a csapatfőnök, Toto Wolff.