Hivatalosan ugyan még nem jelentették be, de nyílt titok, hogy a Red Bull és a Renault az év végén szakít egymással, az energiaitalos csapatok jövőre a Ferrari kliensei lesznek, míg a francia gyártó vagy gyári csapatot csinál a Lotusból vagy kiszáll a Forma-1-ből.
Az immár ferraris Sebastian Vettelnek 38 futamgyőzelmet, négy világbajnoki címet hozó partnerség vége elszomorítja a német versenyzőt:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
„Szomorú erről hallani, hiszen a partnerség nagy részében én is ott voltam, volt pár nagyon sikeres évünk, amik sajnos elfelejtődnek a mostani helyzet miatt. A Renault fantasztikus munkát végzett, erős és a legmodernebb fejlesztésekkel ellátott motort szállított, pont erre volt szükség a befújt diffúzoros korszakban. Talán ők voltak ebben a legjobbak. Sokan hajlamosak elfelejteni, miket is ért el a Renault a Forma-1-ben, én remélem, hogy maradni fognak” – nyilatkozta Szingapúrban.
Ami a Ferrarit és saját, hétvégi céljait illeti, Vettel így beszélt:
„Az idei évet elnézve a melegebb időben versenyképesebbek voltunk, de ez a pálya teljesen egyedi, az autó érzéséről, a magabiztosságról szól, itt ezek számítanak a legtöbbet. A cél, hogy felérjünk a dobogóra, ami nem lesz könnyű, hiszen a háromból két hely általában a Mercedesé. De eddig egész jól ment a lehetőségeink kihasználása, az utolsó dobogós hely megcsípése” – magyarázta a Szingapúrban eddig három futamgyőzelmet (2011-13) és két 2. helyet (2010, 2014) szerző pilóta.