Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Dietrich Mateschitz Red Bull-vezér szerint a cégnek csak akkor éri meg a Forma-1-ben maradnia, ha versenyképes motort kap, ami egyszerű ügyfélként nem is olyan egyszerű. Ha nem lesz ilyen motor, és így belátható időn belül bármilyen esély a vb-győzelemre, a Red Bull inkább befejezi az F1-es szereplést.
A Renault gyenge motorja miatt a franciákkal már hónapokkal ezelőtt megromlott a Red Bull viszonya, szinte biztos, hogy az év végén szakítanak. A Red Bull Mercedes-motort szeretett volna, de a németek nemet mondtak, így maradt egyetlen lehetőségként a Ferrari.
Noha kezdetben azt hangoztatták az olaszok, hogy nem félnek a versenytől, valójában nagyon is, így könnyen elképzelhető, hogy a gyárinál néhány lóerővel gyengébb motort lennének csak hajlandóak szállítani a Red Bullnak. Jelenleg úgy tűnik, hogy – a Red Bull szempontjából – nem állnak jól a tárgyalások, ezért aki csak tud, a kiszállással fenyegetőzik: Helmut Marko tanácsadó is beállt a sorba.
„Ha nem lesz olyan motorunk, amivel a legjobb helyekért harcolhatunk, inkább befejezzük” – mondta Marko. „Abu-Dzabi után lemehet a függöny, ez Dietrich Mateschitz álláspontja.”
„Pontosan tudja, hogy az élmezőnyben versenyezni pont ugyanannyiba kerül, mint a ‘prémium középmezőnyben.’ És ehhez nincs kedve még egy éven át.”
Marko szerint a Volkswagen/Audi beszállása is légbőlkapott egyelőre. „Nem hinném, hogy lenne már kész motorkoncepciójuk. Igen, pletykák vannak, és jó lenne, ha beszállna még egy gyártó. De ez egyelőre csak jósolgatás.”