Az elmúlt két-három hétben világossá vált, hogy a Red Bull-csapatok és a Renault útjai különválnak az idény végén, az alakulatok pedig – 2-3 évig – a Ferrari partnereként folytatják. 
A Red Bull-közeli Speed Weekben kedden megjelent – az energiaital-gyártó üzenetének tekinthető – cikk azonban borúsabb képet fest, a ferraris együttműködés csakis akkor felel meg a Red Bullnak, ha egy az egyben a gyárival megegyező erőforrást kaphatják Maranellóból, ha ezt nem sikerül elérni, 2016-ra néggyel kevesebb autó lehet a rajtrácson.
F1: Küszöbön áll a Red Bull kiszállása? 1
F1: Küszöbön áll a Red Bull kiszállása? 15


„Azok számára, akik jól odafigyeltek arra, és helyesen értelmezték, miket mondott a Red Bull-vezér Dietrich Mateschitz és a motorsportfőnök Helmut Marko mostanában, világos lehet a helyzet: a Red Bull Racing és a Scuderia Toro Rosso kiszáll a Forma-1-ből a 2015-ös idény végén” – áll a lapban.
„A Red Bull nem akar olyan kliensmotorokat, amelyek 30-40 lóerővel gyengébbek és bármikor manipulálhatók a gyártó által, ha a klienscsapat megszorongatja a gyárit. A Red Bull csakis akkor marad az F1-ben, ha a Ferrari igazi gyári motorokat ad nekik, ugyanolyat, amilyen Vettelé és Räikkönené.”
F1: Küszöbön áll a Red Bull kiszállása? 16


A Speed Week Mateschitzet is idézte: „Kliensként csak annyira jó motort adnak, hogy a gyáriak riválisaitól vehessünk el pontokat, de egy ilyen motorral sosem lehet legyőzni a gyári csapatot. Ilyen motorral sosem lehetnénk világbajnokok, ebben az esetben pedig nem vonzó számunkra a Forma-1.” 
Mateschitz nyilván a Red Bull Racinggel szeretne a bajnoki címért küzdeni, a Toro Rosso számára a kliensmotor sem jelentene nagy problémát, de a Speed Week szerint ha a kiszállásról van szó, akkor mindkét csapat távozik.
„A részleges kiszállás, a Toro Rosso maradása kizárt. Miért is nevelne Verstappen és Sainz képében tehetségeket a Red Bull, ha aztán Vettellel, Ricciardóval és Kvjattal ellentétben nem tudja őket házon belül előléptetni?”