Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
A Honda hazai versenyén, sőt saját tulajdonú pályáján különösen rosszul eshetett a gyártónak, hogy a verseny közben Fernando Alonso GP2-esnek csúfolta a motort. Arai Jaszuhisza sportfőnöknek korábban Monzában is voltak nehéz pillanatai, ahol szó szerint nekiesett a (főleg brit) sajtó, a lemondását követelve.
Arai arra gyanakszik, hogy az egész akciót a McLaren szervezte, márpedig a közös munka így nem mehet tovább. „Hogy támogat-e minket a McLaren? Ha a technikai oldalt nézem, igen” – mondta Arai. „De ha visszagondolok Monzára, a sajtó nem viselkedhetett volna ennyire csípősen.”
„Természetesen mi is csalódottak vagyunk, de ez a negativitás nem segít. A csapat felelőssége, hogy ne alakulhassanak ki ilyen szituációk.”
„A Honda mindig őszinte volt, elmagyaráztuk, hol tartunk, és min kell változtatnunk. Nem minden a motoron múlik, a kasztnival kapcsolatban is vannak hiányosságok.”
Arai megerősítette, hogy a Honda motorja alapvetően jó, a nagy gond az energia-visszanyeréssel van, ami egyes pillanatokban akár 160 lóerő hátrányt is jelenthet. „Nehéz lenne ezt idén kijavítani, mert át kell terveznünk az egységet. De a következő szezonra készülve már dolgozunk rajta.”