A Mercedes-Benz cégvezére, Dieter Zetsche szerint a Forma-1 csúnyán le van maradva az internetes jelenlét és a nézői interaktivitás terén, pedig a 21 században ideje lenne már búcsút inteni a tévének.
A Deutsche Unternehmerbörsének Zetsche leszögezte, hogy a Mercedesnél „óriási növekedést várnak az internettől”.
„Ezzel szemben a televízió vonzereje egyre csökken, pedig talán sosem volt még ennyi előzés és csata a pályán. A tévé nem lehet az egyetlen vagy elsődleges platform” – állította, utalva arra, hogy a Forma-1 ura, Bernie Ecclestone a mai napig idegenkedik az internettől és a televíziózáshoz ragaszkodik.
Zetsche szerint az F1-nek élnie kell a digitális világot, az interaktivitást, amire példaként az aacheni nemzetközi lovassport-fesztivált hozta fel.
„A lovasbemutató közben a nézők az kostelefonjaikon, tabletjeiken azonnal megírhatják a véleményüket, ami izgalmas, mert így a néző nem csak passzív szemlélő” – magyarázta, felvetve, hogy az F1-ben pedig mondjuk a nézők szavazhatnának a futam közben, hogy melyik csapat mikor cseréljen kereket. „Növelni kell az interakciót a digitális platformokon, a Forma-1 borzasztóan le van maradva ezen a téren.”