Bár a Mercedes motorsportfőnöke, Toto Wolff pár hete már kizárta, hogy ők adjanak motorokat a Renault-val szakító Red Bullnak, a nagyobbik energiaitalos csapat főnöke, Christian Horner hétfőn arról beszélt, hogy a Ferrari mellett még a német márka is a lehetőségeik között van.
„Két gyártóval tárgyalunk. A döntés nem Toto Wolff kezében van, magasabb szinten születik meg” – mondta az osztrák Servus TV adásában. „A háttérben több tárgyalás is zajlik, emellett a Forma-1-et szervező Bernie Ecclestone-t is foglalkoztatja, mi lesz velünk.”
Horner hangsúlyozta, hogy most már nagyon szorítja őket az idő:
„Fontos kérdés ez, remélhetőleg pár héten belül rendeződik minden. Kezdünk kifutni az időből, kritikus a helyzet. Itt állunk október elején, a Milton Keynes-i tervezőknek tudniuk kellene, mihez kezdjenek az RB12-essel. Hogy mikorra kellene a válasz? Két héttel ezelőttre!”
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
„Adrian Newey azt mondta nekem, hogy: Christian, válaszra van szükségünk; azt tudom, hogy mi legyen az autó orrával és farával, de mi lesz a középső résszel? Nem csak a motorról van szó, a hűtés, és ebből következően az oldaldobozok formája is lóg a levegőben. És persze a sebességváltó is számít, hiszen az befolyással van a far formájára.”
„A végső döntés Dietrich Mateschitz kezében van, az én dolgom az, hogy amint tudjuk, milyen motorunk lesz, azonnal elindítsam a munkát. De egyelőre még nincs megoldás.”
„Ez bizonyos értelemben jól jön a többi csapatnak, de a Red Bullnál magas színvonalú munka folyik, szóval képesek leszünk megbirkózni a késéssel, mindenki motivált, győzni akarunk. Az elmúlt másfél évből viszont nem kérünk.”
Ha viszont sem a Mercedesszel, sem a Ferrarival nem sikerül megegyezni, Mateschitz lezárja az F1-es projektet, több százan maradhatnak munka nélkül…
„Ha befejezzük a Forma-1-es versenyzést, akkor megvizsgáljuk, mi mást csinálhatnánk. Nagyon sok kiemelkedően tehetséges szakemberünk van Milton Keynes-ben, megnéznénk, hol hasznosíthatnánk legjobban a képességeiket. A dolgozók természetesen aggódnak, de én azt mondom nekik, hogy egyszerűen csak koncentráljanak a munkájukra, a végső döntésre úgysincs befolyásuk, felesleges rágódni rajta.”