A Lotustól év végén távozó Grosjean lenne a Haas alapemberre, az ő tapasztalatára építve fejlődne az istálló. „Vajon van Grosjeanban annyi tűz és elszántság, hogy felépítsen egy csapatot?” – tette fel a költői kérdést Villeneuve.
„Úgy tűnik, hogy elég könnyen kijön belőle a nyűgösebb énje, ami nem a legjobb tulajdonság csapatépítés közben. Bőven lesz frusztráció az első évben.”
„Az mondjuk igaz, hogy az elmúlt néhány év jó volt számára a Lotusnál ahhoz, hogy kicsit lehiggadjon.” Villeneuve szerint nehéz elképzelni, hogy a Haas sztorija egyből sikertörténetként indul.
„Az F1-be érkezők többsége általában nem ismeri fel, mennyire nehéz ez a sorozat. Úgy tűnik, jól alakultak az előkészületek, de a lényeg csak a pályán derül majd ki. Még várni kell, hogy a csapat megmutassa az igazi erejét.”
A csapattulajdonos Gene Haas közben tett egy meglepő kijelentést a költségcsökkentéssel kapcsolatban, mintha ő sem lenne teljesen tisztában az F1 kihívásaival. „Minden, ami a költségcsökkentés érdekében történt, valójában növelte a kiadásokat” – vélekedett Haas.
„Szeretem a tesztelést. Örülnék a szabadságnak a szélcsatornákkal, vagy a CFD szimulációkkal kapcsolatban, mert aki versenyképtelen, annak muszáj fejlődnie. A szabályok jelenleg nagyon korlátozóak ebben a tekintetben.”
Az olasz Autosprint, hogy a Ferrarival szoros együttműködésben dolgozó Haas 2016-os büdzséje 100-110 millió dollár között lesz. Ez kevesebb, mint amennyit a Mercedes 2014-ben csak veszteségként elkönyvelt, nagyjából a Force India és a Sauber idei számai közé esik.