Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
A Forma-1-ben 2001-ben a Minardinál bemutatkozott Fernando Alonso Szocsiban 250. nagydíjhétvégéjét ünnepli, amihez az FIA stílusosan egy 25 helyes hátrasorolással járul hozzá.
Ahogy már írtuk, a Honda a maradék zsetonjai elköltésével fejlesztett erőforrást vitt az Orosz Nagydíjra, ami Alonso McLarenjébe kerül – Jenson Button a következő fordulóban kaphatja meg -, ez viszont óhatatlanul büntetéssel jár.
Alonso autójába új belsőégésű motort (ICE), új turbót, új hőenergia-visszanyerőt (MGU-H) és új vezérlőelektronikai egységet (CU) tesznek, ez 10+5+5+5, azaz 25 pozíciós visszaesés, igaz, a nemrég módosított szabályok alapján a spanyol így is csak az utolsó rajkockára lép hátra.