Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Az Orosz Nagydíj előtt fontos félhivatalos bejelentés történt: az F1 uraként ismert Bernie Ecclestone a 2017-19 közötti időszakra is a Pirellinek adta a Forma-1 kizárólagos gumiszállítói pozícióját.
A tartósabb, a versenyt kevésbé befolyásoló, emellett az utcai autókon használt 18 colos mérettel kampányoló Michelin ellenében „győzött” a Pirelli, annak ellenére is, hogy a 2011-ben beszállt olasz gyártót a kezdetek óta kritizálják a kiszámíthatatlanul kopó, időnként váratlan defekteket produkáló abroncsai miatt.
A szocsi rajtrácson Ecclestone vendégeként volt ott a milánói cég elnöke, Marco Tronchetti Provera, aki az olasz Sky Sportsnak árulta el, hogy a következő években is maradni fognak:
„Folytatni fogjuk. Jó munkát végzünk, a termékeink kivételesen jók, mindenki értékeli őket” – mondta.
A Pirelli a Twitteren később hivatalosabb formában is megerősítette a hírt: „A friss hírek kapcsán megerősíthetjük, hogy megszületett a megállapodás 2017-19-re.”