Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Az új sportszabályzat 5.4-es pontja azt tartalmazza, hogy „az egy szezonban megrendezhető futamok maximális száma húsz, a minimális versenyszám nyolc”.
Ez különösen annak fényében érdekes fejlemény, hogy a Forma-1-ben jövőre rekordmennyiségű, 21 futamot terveznek Azerbajdzsán érkezése miatt, márpedig ez a mennyiség ütközik a sportszabályzattal.
Az 5.5-ös pont szerint a végleges versenynaptárat a Nemzetközi Automobil Szövetség minden évben január elseje előtt hozza nyilvánosságra, azaz nem kizárt, hogy lesznek még változások a naptárban.
A találgatások máris megindultak arról, melyik futam kerülhet ki a menetrendből, de az valószínű, hogy valamelyik tradicionális helyszínnek kell búcsúznia, ha úgy alakul. Az Olasz Nagydíjjal kapcsolatban hónapok óta megy a huzavona, nemrég a Brit Nagydíj szervezői jelezték, hogy bajban vannak.