A Renault hosszú-hosszú kivárás, háttérmunka után a hétvégi Amerikai Nagydíjra a fejlesztési zsetonjai „jelentős részének” felhasználásával javított motort visz, azonban nem tudni, pályára kerül-e az új erőforrás, írja az Autosport.
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
A szaklap szerint a francia gyártó teljes, alapos tesztcikluson vitte végig a javított motort, megbízhatónak ítélik az erőforrást, azonban a Red Bull több tagja is fanyalgással és kétkedéssel beszélt a Renault fejlesztéseiről, így nem biztos, hogy kérik majd az új egységet.
Az Autosport úgy tudja, hogy a Toro Rosso autóiba biztosan nem kerül be az új erőforrás, a Red Bull pedig később dönt, ezért a Renault mind az új, mind az előző specifikációból szállít Austinba.
Ha a Red Bull pilótái az új erőforrással indulnak, akkor mindkettejükre hátrasorolás vár, hiszen már rég túl vannak a négyes limiten.
Ami a jövőt illeti, továbbra is teljes a homály. A Toro Rosso 2016-ra állítólag megkaphatja a Ferrari 2015-ös specifikációjú motorját, de a Red Bull Racingről semmit sem tudni. Talán a korábbi szándék ellenére is maradnak a Renault-val, valamiről még tárgyalgatnak, az is lehet, hogy a kistestvért követve lenyelik a békát, de a teljes kiszállást sem lehet még kizárni.