Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
2016-ra vadonatúj, az alapjaitól újjáépített motorral készül a Ferrari, a fejlesztések egy részét utolsó zsetonjainak felhasználásával már az Amerikai Nagydíjon szerette volna kipróbálni a Ferrari. Maurizio Arrivabene csapatfőnök korábban annyit mondott ezzel kapcsolatban, hogy megfelelő időben hoz majd döntést a csapat.
Olasz lapok szerint a döntés megszületett, a Ferrari Austinban nem vállalja be a rajtbüntetéssel járó új motor bevetését. Noha Sebastian Vettelnek a világbajnoki címre semmi esélye, az összetett második helye még meglehet, és úgy tűnik, ez is elég fontos a Ferrarinak ahhoz, hogy elhalassza az új motor tesztjét.
Ráadásul ez csak az egyik ok, mert a Ferrari dönthetett volna úgy is, hogy a bajnokság miatt csak Kimi Räikkönen autójába szereli be az új motort. Egyes források szerint azonban a fékpados tesztek eredményei is elmaradtak a várakozásoktól.