A Red Bull-csapatok tulajdonosa, Dietrich Mateschitz pár héttel ezelőtt azt mondta, hogy október végére el kell dőlnie, kapnak-e motorokat 2016-ra vagy kiszállnak a Forma-1-ből.
Miután a Renault-val megromlott a viszony, a Ferrari és a Mercedes pedig elutasította, hogy erőforrást adjon a Red Bull Racingnek, reális lehetőséggé vált a távozás.
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Az F1 negyedik motorszállítója, a McLarennel szenvedő Honda szintén kizárta, hogy a a wokingiak mellett egy másik csapatnak is szállítson, de érdekes módon az olasz Autosprint arról ír, mégsem lehetetlen a dolog. A lap szerint a Honda mentőövéért cserébe a Red Bull segítene a japánok hibridrendszerének fejlesztésében – igaz, a határozottan McLaren ellenzi a dolgot.
A hondás lehetőség mellett persze jóval reálisabb, hogy a Red Bull végül a Renault-val közös folytatás mellett dönt, összehoznak valami kompromisszumot, a Toro Rosso pedig megkapja a Ferrari idei specifikációjú erőforrásait.
A Red Bull motorsportfőnöke, Helmut Marko a nemrég azt mondta, Austinra megszülethet a döntés, és most, a versenyhétvége előestéjén már bizakodóan nyilatkozott.
„Austinban lesz egy megbeszélés, én bízom benne, hogy találunk megoldást” – mondta az energiaital-gyártó motorsportfőnöke, a Mateschitz jobbkezeként ismert Helmut Marko.
A Mercedes főnöke, Toto Wolff így nyilatkoztott: „Nem tudom mi lesz, én nem vagyok a Red Bull vezetésének tagja. Az elmúlt két hónapban sokféle elképzelésről hallottunk, de nehéz ezeket megítélni. De úgy tűnik, hogy a Renault-val tárgyalnak, és a Forma-1 számára jó lenne, ha maradnának.”