A Thejudge13 Forma-1-es blog csütörtökön dobta be, hogy megoldódott a Red Bull Racing 2016-os motorproblémája, miután sikerült megegyezniük a Renault-val.
Állítólag arról van szó, hogy az energiaital-gyártónál egy éve dolgozó motorguru, Mario Illien és a Renault közös munkájával, fejlesztett, 11 zseton elköltésével frissített erőforrást használhatja majd a Red Bull Racing jövőre, márkanév nélkül, miután sikerült rendezni a szellemi tulajdont illető viszonyokat.
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
A német Auto Motor und Sport megkereste a korábban a Mercedes F1-es motorprogramját is segítő Illient, aki viszont azt mondta, nem is hallott ilyesmiről:
„Semmit sem tudok erről, és fogalmam sincs, hogy milyen fejlesztések szerepelnek a Renault-motorban. Azt pedig nem tudom elképzelni, hogy egy Renault-szintű cég titokban használná fel a fejlesztéseimet” – állította a svájci szakember.
Illien azt viszont nem zárta ki, hogy a pályázik majd a 2017-re tervezett – a Red Bull számára is kívánatos – alternatív Forma-1-es egyenmotor gyártására, hiszen cége, az Ilmor már jelenleg is készít duplaturbós V6-os versenymotorokat, amelyek Chevrolet név alatt futnak az amerikai IndyCarban.
„Megnézem majd a pályázati kiírást, és eldöntöm, mi legyen” – mondta erről.