Bár az általános vélekedés szerint a Red Bull már megegyezett a Renault-val arról, hogy új feltételek mellett 2016-ban is a francia gyártó erőforrásaival versenyeznek, a Milton Keynes-i csapat pedig nevezett is a következő idényre, a tulajdonos, Dietrich Mateschitz még mindig ködösít.
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Az osztrák milliárdos a Red Bull-közeli Speed Weeknek nyilatkozva nem volt hajlandó megerősíteni, hogy a csapatai maradnak a Forma-1-ben:
„Nem tudok egyértelmű választ adni erre a kérdésre, mert még mindig nem tudjuk, hogy kapunk-e motort, és hogy mit tartogat a jövő. De egy idő után elegünk lesz” – állította.
Lehetséges, hogy Mateschitz nem 2016-tól, hanem a középtávú jövőtől tart, mert ha a jövő évre sikerül is átmeneti megoldást találni, a Mercedes vagy a Ferrari valószínűleg 2017-re sem adna nekik versenyképes erőforrást, a Volkswagen-csoport beszállásának lehetősége füstbe ment, és pillanatnyilag úgy tűnik, a Bernie Ecclestone és az FIA által bevezetni kívánt, független gyártótól származó alternatív motorból sem lesz semmi.