Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Miután a Red Bull nem tudott a Mercedestől vagy a Ferraritól motorhoz jutni 2016-ra, a Milton Keynes-i csapat kénytelen volt új feltételek mellett megegyezni a folytatásról a Renault-val. Hivatalosan továbbra sem tudni semmit az üzletről, de hetek óta nyílt titok, hogy az erőforrás más néven szerepel majd az autóban.
Úgy tűnik, a Red Bull Racing most elárulta, miről is lesz szó – a McLarent 30 év után elhagyó partner, a TAG lehet az erőforrás névadója. A McLarennél 1983-87 között Porsche-motorokat használtak a svájci cég neve alatt (két konstruktőri és három egyéni bajnoki cím kapcsolódik a korszakhoz), most a Red Bullnál térhet vissza a pályára a név.
Csütörtökön erre utalhatott a Red Bull a friss twittjében: „Svájci mérnöki tudással zárkózunk fel a jövő évben” – írja a motorborítás nélküli autót ábrázoló kép kísérőszövege.
Swiss Engineering to close the gap next season. @TAGHeuer #DontCrackUnderPressure pic.twitter.com/Orx2odPFBw
? Red Bull Racing (@redbullracing) December 3, 2015
A svájci kapcsolat logikus, hiszen a Red Bull motorfejlesztését a szintén svájci motorguru, Mario Illien segíti – aki korábban szintén dolgozott a McLarennél.
„Csak várjanak majd és kiderül, milyen márkájú motorunk lesz! Jó dolog lesz! Úgy gondolom, Ron Dennis nem lesz valami boldog, de hát ő mostanában sosem az?” – mondta Abu-Dzabiban a Red Bull csapatfőnöke, Christian Horner. Most már értjük, miért.