Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
„A gyártók tulajdonképpen összefogtak ellenünk. Kartell, ez a helyes szó arra, ami történt” – mondta Marko. „Sajnos én is csak a végén ismertem fel, hogy mi történik, amikor már túl késő volt.”
Marko annak örül, hogy legalább pilótagondjai nincsenek a csapatnak, jövőre is Daniel Ricciardo és Danyiil Kvjat vezet a Red Bullnál. „A versenyzőinkkel soha nem volt gond.”
„Kvjatot a szezon elején technikai hibák is hátráltatták, úgy tűnhetett, még nem elég érett arra, hogy egy Red Bull-szintű csapatnál versenyezzen. De nem ez volt a helyzet.”
„Most már kifejezetten versenyképes, de valóban volt egy pont, amikor kissé elveszettnek tűnt.”