„A Daimler nem csupán sportszakmai, hanem anyagi okok miatt is támogatja az F1-es programot” – mondta Wolff. „Az előző szezonban hárommilliárd dolláros (875 milliárd forint) reklámértéket sikerült generálnunk.” Wolff szerint hagyományos hirdetésekre az F1-es költségvetésnél jóval több pénzt kellett volna elkölteni, ha hasonló ellenértéket akart volna elérni a cég.
Wolff szerint a világ túl gyorsan változik ahhoz, hogy a Forma-1 ragaszkodjon a délután kétórás kezdéshez, már nem olyan világ van, amikor mindenki ilyenkor ül a tévé előtt vasárnap.
„Lehetnénk rugalmasabbak, illetve a közvetlenül a mobil eszközökön elérhető közvetítési módnak is jönnie kell.” Wolff megvédte a hibrideket is, szerinte a technológia remek, csak rosszul adják el.
„Mexikóban 364 km/h-s sebességet értünk el. De rossz a marketing, mert néhány riválisunk, illetve Bernie a saját érdekei miatt sározza a technológiát.”