A Red Bullnak nem sikerült elszakadnia motorgyártó partnerétől, a Renault-tól, igaz, a tavaly mélypontra jutott kapcsolat 2016-ban már új feltételek mellett folytatódik. A Renault a Lotus visszavételével újra gyári csapattal indul a Forma-1-ben, míg a Red Bull drágábban és TAG Heuer név alatt használja majd a francia gyártó erőforrásait.
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
A Red Bull motorsportfőnöke, Helmut Marko azért hamar megadta az új idény alaphangját is: egy friss interjúban egyszerre fitymálta le a Renault gyári csapatát és kért kiemelt elbánást a Red Bull Racingnek.
„Ha a Renault-nak van esze, csakis ránk koncentrálnak, ugyanis a ezzel a csapattal (a Lotusszal) és ezekkel a pilótákkal semmit sem érhetnek el” – idézte a Salzburger Nachrichten.
Marko ugyanakkor a Forma-1 kevés játékteret adó szabályai miatt nem jósol jelentős változást az erőviszonyokban:
„Ha nem történik semmi rendkívüli, megint a Mercedes fog dominálni. A jelenlegi szabályok mellett egyszerűen lehetetlen felzárkózni.”