barc_teszt_03_11 Sebastian Vettel keddi programjához nagyon hasonlóan Kimi Räikkönent is második napja közepén, az ebédszünet előtt küldte ki a Ferrari lágyabb gumikon. A finn pilóta már a sárga jelölésű lágyakon az élre ugrott, majd az idén bevezetett ultralágyakkal bebiztosította az elsőséget, 1:23,477-es köre a hét harmadik legjobbja lett Vettel és a Red Bull-os Daniel Ricciardo szintén ultralágyas köre mögött. barc_teszt_03_08 A délelőtt nagy részében azonban a renault-s Kevin Magnussen állt a táblázat élén, aki 67 körével eredményesen folytatta a tegnapi megkezdett munkát a Renault-val. Szép távot, 75 kört ment a Toro Rossóval Max Verstappen, de ahogy megszokhattuk, a legszorgalmasabb megint a Mercedes volt: Lewis Hamilton a délelőtt során 99 kört húzott le a W07-essel, amelybe délután Nico Rosberg ül majd be. A címvédők autójára egyébként új orr került fel, de úgy tudni, a nagyon kis kapcsolódási pontú szárnypillérek miatt a fejlesztés még nem versenykész, az FIA terhelési tesztjén elhasalna, tehát egyelőre a szó legtisztább értelmében csak kipróbálták. barc_teszt_03_20 A délelőtt nagy vesztese a McLaren, ahol a biztató kezdetet követően tegnap délután már hidraulikai szivárgás miatt voltak kénytelenek idő előtt befejezni a munkát, ma pedig mindössze három installációs körig jutott Fernando Alonso, mielőtt a hűtővízrendszer „anomáliái” miatt a garázsban ragadt az autó. barc_teszt_4_de