mercedes Ezt állítja legalábbis a Daimler vezérigazgatója, Dieter Zetsche. A cégvezér a spanyol El Confidencialnak adott interjút, ebből kiderült, hogy a hibrid korszak kezdete óta a Mercedes eladásai húsz százalékkal nőttek. „Tavaly több autót adtunk el, mint valaha” – mondta Zetsche. „Nehéz tudományosan és pontosan meghatározni az összefüggést a motorsportban aratott sikereink és az üzleti erőfeszítéseink között, de meg vagyok győződve arról, hogy nem véletlenül ugrott meg az értékesítésünk az elmúlt három évben.” Zetsche szerint nagyon jó, hogy az idén már 21 futamot rendeznek az F1-ben. „Minden egyes futamot százmilliók néznek világszerte, ez csak a focivébéhez és az olimpiához hasonlítható.” „A nagy különbség, hogy ezeket csak négyévente rendezik, míg nekünk egy évben 21 futamunk van. Nagyszerű platform, és emiatt nagyon fontos is számunkra.”