A Forma-1-ben az idei évtől teljes szigorral betartatják a szabálykönyv azon előírását, miszerint a versenyzőnek „az autót egyedül, segítség nélkül” kell vezetnie, így minimálisra szűkült a rádión és a táblákon átadható műszaki információk köre. A szigorítások kapcsán persze felmerült, hogy a csapatok majd kódolt üzenetekkel próbálkozhatnak, az első ilyen gyanú pedig a Ferrarira vetült, miután a szezonnyitó Ausztrál Nagydíjon Sebastian Vettelnek a „-3.2 LFS6 P1” feliratot mutatták a pitboardon. A Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) vizsgálat alá is vonta a csapatot, mostanra megvan az eredmény is. Az FIA leszögezte, hogy bár az üzenet valóban nem volt szabályos, de a Ferrari magyarázatát méltányolhatónak találták, ezért elmarad a büntetés. Az olasz csapat közlése szerint a Fernando Alonso balesetét követő szakaszban Vettel autójában meghibásodott a központi vezérlőelektronika (ECU), a fogyasztásra vonatkozó paramétereket így kézzel kellett átállítania a versenyzőnek. Mivel Vettel a tábla bemutatása után körönként kb. 2 tizedet lassult, életszerű, hogy a korábbi, az komputer által hibásan számított fogyasztással célba sem ért volna.