Míg tegnap arról írtunk, hogy a világ egyik vezető sörgyártója, a Heineken hamarosan pálya menti reklámokkal és csapatszponzorként is megjelenik a Forma-1-ben, most egy hasonló üzlet lejártáról szólnak a hírek. A holland-angol olajipari óriás, a Shell úgy döntött, az idei évtől lemond a Belga Nagydíj névadó szponzori szerepéről, valamint nem hirdet tovább a pályákat övező táblákon, a Ferrari mellett viszont ezután is kitart a cég. „A Shell úgy döntött, nem újítja meg a Belga Nagydíj szponzorálására és a pályás reklámszerződését a Formula One Managementtel. A sportág történetének legsikeresebb csapatával való együttműködésünk viszont egészen 2020-ig szól, ez is mutatja a Shell Forma-1 iránti elkötelezettségét” – mondta a szponzorációkért felelős vezető, Kai-Uwe Witterstein a Motorsport-Totalnak.