A vasárnapi Spanyol Nagydíj után a szerdai, második tesztnapon is a Red Bull-os Max Verstappen lett a leggyorsabb Barcelonában. Nagyon jó hír ez a Red Bull és a Renault számára is, hiszen az autóban a francia gyártó fejlesztett erőforrása dolgozott, még hozzá úgy tűnik, megbízhatóan és igen versenyképesen. A Renault eredetileg a Kanadai Nagydíjra szánta az új motort, de a tesztelés alapján esetleg már a jövő heti Monacói Nagydíjon is bevethetik. barc_teszt_08 A holland ifjonc mögött egy belga ígéret zárt: a McLaren tartalékosa, Stoffel Vandoorne, délelőtti, szuperlágyas csúcskörével, mielőtt délután már hosszabb etapokon tesztelte a különböző új fejlesztésű alkatrészeket. A Mercedeshez reggel az eredeti tervtől eltérve Esteban Ocon helyett a maonoros Pascal Wehrleint ültette az autóba, mert az fejlesztések tesztelését tapasztaltabb pilótára akarták bízni. A tavalyi DTM-bajnok több mint két versenytávot tett meg. barc_teszt_06 Negyedikként a Haas mexikói pilótája, Esteban Gutierrez zárt, ő is szuperlágyon hozta a legjobbját, pedig később még az ultralágy keverék is felkerült az autójára. A Ferrarinál utánpótlás-pilóta, Antonio Fuoco vezetett, 118 kört gyűjtött. Hátrébb a(z újra) Toro Rossó-s Danyiil Kvjat, a Force India „nem elég gyors” tartalékosa, Alfonso Celis Jr., a renault-s Kevin Magnussen és a Manor fiatal tesztelője, Jordan King sorakozott. barc_teszt_04 A körözést kétszer kellett megszakítani: először King miatt, aki a 7-es kanyarban a kavicságyban végezte az autóval, majd Kvjat miatt, aki egy versenyszimuláció végén – valószínűleg üres tankkal – állt le a pályán. barc_teszt_03_02