Az idén bevezetett új gumiszabályok alapján a Pirelli öt szárazpályás gumikeveréke közül minden versenyhétvégére hármat kínál, ezek közül válogathatnak össze 10-10-et a versenyzők. Összesen 13 szett jár a hétvégére, három kötelezően választandó: az aktuálisan leglágyabb a Q3-ra, valamint kettő (általában a két keményebb közül egy-egy) a futamra. A jövő hétvégi Monacói Nagydíjra a Forma-1 gumiszállítója a kínálata leglágyabb keverékeivel készül: a lágy (sárga), a szuperlágy (piros) és az idei újdonság, az ultralágy (lila) közül válogathattak a versenyzők. A Mercedesnél és a Red Bullnál nem aprózták el, a versenyzőik 10-10 szett ultralágyat kértek. A másik végletet Manor jelenti, náluk mindössze 6-6 szett lila abroncsot igényeltek, ugyanakkor 5-5 garnitúra szuperlággyal ellensúlyoznak. Szintén visszafogta magát az ultralágyakkal a Force India és a Toro Rosso párosa, az utóbbi pikantériája, hogy az igényeket még jóval a Red Bull-os pilótacsere előtt kellett leadni, így a nagycsapatnál Verstappen Kvjat 10 ultralágyával vezet majd, míg az eredetileg 10 garnitúrát kérő Kvjatnak a kiscsapatnál Verstappen 7 szettjével kell beérnie. A Pirelli az elmúlt időszakban sorra közzétette a további futamokra szánt kínálatát is – alább látható -, a meglepetést a Magyar Nagydíj jelenti, ugyanis a várakozásokkal ellentétben a Hungaroringen nem vetik majd be az utlralágyat. A keverékek eddig ismert kiosztása
Ausztrál Nagydíj | szuperlágy | lágy | közepes |
Bahreini Nagydíj | szuperlágy | lágy | közepes |
Kínai Nagydíj | szuperlágy | lágy | közepes |
Orosz Nagydíj | szuperlágy | lágy | közepes |
Spanyol Nagydíj | lágy | közepes | kemény |
Monacói Nagydíj | ultralágy | szuperlágy | lágy |
Kanadai Nagydíj | ultralágy | szuperlágy | lágy |
Európa Nagydíj (Azerbajdzsán) | szuperlágy | lágy | közepes |
Osztrák Nagydíj | ultralágy | szuperlágy | lágy |
Brit Nagydíj | kemény | közepes | lágy |
Magyar Nagydíj | szuperlágy | lágy | közepes |