Az idén bevezetett új gumiszabályok alapján a Pirelli öt szárazpályás gumikeveréke közül minden versenyhétvégére hármat kínál, ezek közül válogathatnak össze 10-10-et a versenyzők. Összesen 13 szett jár a hétvégére, három kötelezően választandó: az aktuálisan leglágyabb a Q3-ra, valamint kettő (általában a két keményebb közül egy-egy) a futamra. A jövő hétvégi Monacói Nagydíjra a Forma-1 gumiszállítója a kínálata leglágyabb keverékeivel készül: a lágy (sárga), a szuperlágy (piros) és az idei újdonság, az ultralágy (lila) közül válogathattak a versenyzők. A Mercedesnél és a Red Bullnál nem aprózták el, a versenyzőik 10-10 szett ultralágyat kértek. A másik végletet Manor jelenti, náluk mindössze 6-6 szett lila abroncsot igényeltek, ugyanakkor 5-5 garnitúra szuperlággyal ellensúlyoznak. Szintén visszafogta magát az ultralágyakkal a Force India és a Toro Rosso párosa, az utóbbi pikantériája, hogy az igényeket még jóval a Red Bull-os pilótacsere előtt kellett leadni, így a nagycsapatnál Verstappen Kvjat 10 ultralágyával vezet majd, míg az eredetileg 10 garnitúrát kérő Kvjatnak a kiscsapatnál Verstappen 7 szettjével kell beérnie. monaco_pirelli   A Pirelli az elmúlt időszakban sorra közzétette a további futamokra szánt kínálatát is – alább látható -, a meglepetést a Magyar Nagydíj jelenti, ugyanis a várakozásokkal ellentétben a Hungaroringen nem vetik majd be az utlralágyat. A keverékek eddig ismert kiosztása

Ausztrál Nagydíj  szuperlágy  lágy  közepes
Bahreini Nagydíj  szuperlágy  lágy  közepes
Kínai Nagydíj  szuperlágy  lágy  közepes
Orosz Nagydíj  szuperlágy  lágy  közepes
Spanyol Nagydíj  lágy  közepes  kemény
Monacói Nagydíj  ultralágy  szuperlágy  lágy
Kanadai Nagydíj  ultralágy  szuperlágy  lágy
Európa Nagydíj (Azerbajdzsán)  szuperlágy  lágy  közepes
Osztrák Nagydíj  ultralágy  szuperlágy  lágy
Brit Nagydíj  kemény  közepes  lágy
Magyar Nagydíj  szuperlágy  lágy  közepes